top of page
Vyhledat
  • Obrázek autoraAdelaine Artsy

Kresba//Dvě lebky v jednom.

Aktualizováno: 20. 4. 2020

Dnes jsem měla chuť na nakreslení něčeho, co má hlubší význam.

Myslím, že se mi to celkem povedlo.


Lebky a celkově celá kostra mě vždy v určitém směru ohromovaly. Nedokážu slovy vysvětlit, co se ve mně děje, jakmile vidím nějakou kresbu lebky či kostry. Připadají mi úžasně fascinující a něco ve mně zkrátka zanechávájí.


Vždy jsem milovala kreslení lebek, převážně však zvířecích. Pravděpodobně jich tu uvidíš až příliš mnoho, protože mám spoustu kreseb z dřívější doby. Většinou je ráda spojuji s květinami, jelikož pro mě symbolizují život.


Žijící příroda.

Smrt.

Působí to na mě, jako vyváženost.


Jsem člověk, který hledá hlubší význam snad úplně ve všem. A tím myslím ve všem. Hledám ho v písních, filmech, hudbě, knihách, kresbách, tetováních, lidech, slovech apod. Zároveň také věřím, že se dá najít opravdu všude.


Myslím, že všechno kolem nás má hlubší význam a není tomu jinak ani u této kresby.

Nejlepší na tom však je, že každý z nás si najde ten svůj.


Každopádně budu moc ráda, když mi sdělíš do komentáře, jak se ti má kresba líbí a zda si v ní i ty našel/našla svůj hlubší význam.



Love, Adelaine.

15 zobrazení0 komentářů
Post: Blog2_Post
bottom of page